INGATLAN KIADÁSA

Az ingatlanok kiadására több verzió is létezik. Valaki a biztonságosabb megoldást választja és hosszú távra, minimum egy éves időtartamra adja ki a lakását. De sokan kockáztatnak és a több haszon reményében inkább a rövid távú kiadást választják. Ugyan jó befeketetésnek bizonyul, de azért azt tisztázzuk, hogy ezzel a munka is sokkal több. A kiadás bár jól cseng, azért nem olyan nagyon egyszerű, számos buktatót tartalmaz. Én azért vagyok, hogy minél zökkenőntesebb legyen a folyamat, Önnek a lehető legkevesebb dolga legyen.


Miben tudok én segíteni?


 1. Ingatlan kiadás minimum 1 éves időtartamra

Sok ember úgy gondolja, hogy ezt ő is megtudja csinálni, minek ehhez ingatlanos? Engem leginkább azért hívnak, mert nem szeretnének "mellé nyúlni", belefutni esetleg olyan bérlőbe, aki mégsem annyira szimpatikus, nem váltja be a hozzá fűzött reményeket, vagy egyszerűen félnek attól, hogy nem tudják kirakni, vagy nem elég határozott a kommunikációjuk és attól tartanak, hogy a bérlő a fejükre nő.

Amikor valaki rám bízza a kiadást, akkor elmondja, hogy milyen bérlőre vágyik és én szűröm a jelentkezőket. Nincs sok felesleges kör, 2-3 "jelöltből" valaki biztosan ki fogja venni. Ha valamit "nem mer" megmondani, vagy gond merül fel, akkor hív engem és én segítek ezt rendezni. 

Engem akkor is megtalál, ha már rendeztük a díjat, nem fogok "felszívódni".

Minden érdeklődőt személyesen kísérek, megírom a bérleti szerződést, ezt mind két fél átnézheti e-mailben az aláírás előtt. Részt veszek a birtokbaadáson és összeállítom a leltárt.

A szolgáltatás díja: 1 havi bérleti díj, de minimum 100.000,- Ft. (bruttó)


2. Tanácsadás kiadás előtt

Mi maradjon a lakásban? Hogyan tegyük vonzóvá? Miket kell beszerezni? Ez különösen ajánlott, ha a lakást ki is kell festeni, vagy valamilyen szinten felújítani, mielőtt meghirdetnénk. Segítek átgondolni a lehetőségeket, ötleteket, tippeket adok. Nem kell feltétlenül mindenből újat venni, mérlegeljük, hogy mi használható fel, mindig tartom a költségkeretet.  A konzultáció a helyszínen történik. 

Más az eset a rövid távú berendezésnél és más a hosszú távúnál. Eltérnek a bérlői igények és döntési szempontok, ezt a tanácsadás során figyelembe veszem.

Díja: 25.000,- Ft és kb. 2 órát vesz igénybe.


3. Szükséges dolgok beszerezése, szabad kéz

Ezt általában akkor bízzák rám, amikor a Megbízónak se ideje, se kedve nincs a sok szaladgálós ügyet intézni, üzletekbe járni, nézegetni a színeket, árakat, telefonálgatni. A tanácsadás alkalmával felállítjuk a koncepciót, megbeszéljük, hogy mely feladatok hárulnak rám, milyen anyagi keretet tartsak és mikorra legyen kész. A stílust és az ütemezést rám bízza, nem zargatom felesleges telefonokkal, e-mailekkel. Mindenki foglalkozzon azzal, amihez ért. Én ehhez, Ön pedig a saját szakmájához. 

A tanácsadás és első konzultáció díja 25.000,- Ft (bruttó), a többi ügyintézésre egy -tól-ig árajánlatot fogok tudni adni és menet közben derül ki, hogy mi valósul meg, vagy mi az, ami pluszban felmerül. 


Ezeknél a lakásoknál segítettem a berendezési koncepció kitalálásában, beszerezésében és a kiadás során is. Teljesen szabad kezet kaptam és elképesztően gyorsan új lakóra találtak.

SZOLGÁLTATÁS MEGRENDELÉSE

KAPCSOLATFELVÉTEL

Lukács Ágnes, független ingatlan szakértő, egyéni vállalkozó

Telefonszám: +36-70-612-1074

E-mail: budapestiotthon1@gmail.com

Szolgáltatási terület: Budapest (III., IV., VI., VII., XV. kerület)

Lukács Ágnes - ingatlan szakértő - 06 70 612-1074 - budapestiotthon1@gmail.com
Minden jog fenntartva 2020
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el